Українська література 5 клас

 06.06.22

 Тема: Письмовий твір «Мій улюблений літературний герой».

Напишіть твір на тему «Мій улюблений літературний герой»

 Під час роботи дотримуйтесь   наступного плану:

План

      I.          Вступ.
1. Який герой та з якого літературного твору став моїм улюбленим?
2. Хто є автором цього твору?

   II.          Основна частина.
1. Риси характеру героя.
2. Які вчинки героя мені сподобалися?
3. Що мені найбільше запам’яталося про героя твору?

III.          Кінцівка.
1. Чим вразив мене герой?
2. Актуальність твору у наш час.
3. Мої рекомендації щодо прочитання твору.

 

 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Українська мова 5 клас

Українська література 6 клас. Клим Джура – рятівник світу. Еволюція Клима від боягуза до супергероя.

Українська мова 7 клас