Українська література 6 клас
04.11.21
М. Вороний « Євшан-зілля» Роль слова, пісні, історії в житті будь-якої людини. Краса природи рідного краю
Літературна
гра «Так» - «ні».
Чи правильне твердження?
1.Син половецького хана жив у
Володимира Мономаха
2.Син хана жив у Києві, тому що потрапив у полон.
3Хлопцеві жилося у полоні дуже
погано.
4.У творі згадується про князя Ігоря.
5. Половецький хан послав до сина гудця тому, що той мав красивий
голос.
6.Слова гудця не вразили сина,
бо він забув уже і батька, і родину.
7 Співець дав юнакові
понюхати бадилля (любистку).
8. Наприкінці
твору М. Вороний звертається до України.
- Що для кожної людини є
найріднішим?
- Що в житті людина не може вибрати?
Сьогодні на уроці ми продовжимо аналізувати поему М.Вороного «Євшан - зілля».
Назвіть основні образи – персонажі
поеми « Євшан – зілля»
Поема
М. Вороного «Євшан-зілля» – це пересторога майбутнім поколінням. Вона вчить
духовно прокидатись і завжди, як блудний син, вертатися до батьківського дому і
домашнього вогнища.
А якщо хтось за певних обставин опиниться
на роздоріжжях історії, то нехай
кожного рятує пам'ять. Її запах творить дива з людьми.
Опрацювання
теорії літератури с.56
Ліро-епічний
твір – це літературний твір, в якому гармонійно
поєднуються зображально-виражальні засоби, притаманні ліриці та епосу,
внаслідок чого утворюються якісно нові сполуки (балада, співомовка, поема,
роман у віршах).
Поема
– ліричний,
епічний, ліро-епічний твір, переважно віршований, у якому зображу ні значні
події і яскраві характери.
Ліричний
герой – суб'єкт висловлювання в ліричному творі, свого
роду персонаж лірики. «Ліричний герой» — це образ, що виникає в уяві читача під
враженням висловлених у творі почуттів, переживань, роздумів.
Охарактеризуйте образ ліричного героя, хлопчика, ханського сина ( за текстом)
Виконайте тестове
завдання за посиланням
Коментарі
Дописати коментар