Українська мова 7 клас
06.05. 21
Тема: Використання сполучників для зв'язку речень у тексті.
- Перегляньте відео. Використання сполучників для зв’язку речень у тексті.
- За поданим початком придумайте та запишіть 1 складне речення
- Відредагуйте речення, виправіть пунктуаційні помилки.
РМ ВИРАЗНЕ ЧИТАННЯ ВГОЛОС ТЕКСТІВ
Прочитайте виразно текст, виражаючи за допомогою тембру, темпу, гучності мовлення особливості змісту, стиль висловлювання, авторський задум.
Неширокою й тихою протокою ми дісталися до старого річища, від якого відходив мілкий вузенький рівчак. Мулисте дно рівчака всіяне перлистими черепашками. Кожна стулена з двох половинок і залишає по собі довгий, прокреслений у намулі слід. Рівчак привів нас до озера, яке звалося Солов’їний Куток.
До цього заповідного закутка ми й подорожували. Навесні береги його були невпізнанними. Про озеро нагадувало тільки коло напівзатоплених верб, що пускали у прибулу воду густі й руді, схожі на бороди, корені. Улітку ж повінь угамувалася й озеро ставало тихим притулком рибальських човнів, білого латаття й риб’ячої мільги, що незліченними табунцями втікала до Дніпра по вузенькому обмілілому рівчаку. А над волохатими від висохлого коріння хащами верболозу, повними комариного дзижчання й пищання улоговинами й заплавними травами височів піщаний горбочок, де й стояла мазана глиною і вапном лісникова сторожка.
На Заріччі було що оглянути. Вербові й тополеві гаї, поміж ними луки й заплавні озера. Такий і Солов’їний Куток. Вода тут завжди прозора, в ній можна вгледіти зграї пліток, окунів і навіть зеленкувату щуку, яка застигла в засідці під навислим вербовим кущем. Нерухома озерна вода залишається чистою, наче у струмочку (А. Топачевський).
Ø Уявити себе присутнім на Заріччі. Які почуття вас переповнюють? Що, на вашу думку, мав на меті автор, описуючи Солов’їний куток? Аргументувати відповідь.
Прочитайте виразно текст
Запишіть голосове повідомлення ( 1 -2 хвилини) та надішліть мені.
Підготуйтеся до контрольної роботи за темою « Сполучник»
Коментарі
Дописати коментар