Українська мова 7 клас.
06.05. 21
Тема: Використання сполучників для зв'язку речень у тексті.
- Перегляньте відео. Використання
сполучників для зв’язку речень у тексті.
- За поданим початком придумайте та запишіть 1 складне речення
- Відредагуйте речення, виправіть пунктуаційні помилки.
РМ ВИРАЗНЕ ЧИТАННЯ ВГОЛОС ТЕКСТІВ
Прочитайте виразно текст,
виражаючи за допомогою тембру, темпу, гучності мовлення особливості змісту,
стиль висловлювання, авторський задум.
Неширокою й тихою протокою ми
дісталися до старого річища, від якого відходив мілкий вузенький рівчак.
Мулисте дно рівчака всіяне перлистими черепашками. Кожна стулена з двох
половинок і залишає по собі довгий, прокреслений у намулі слід. Рівчак привів
нас до озера, яке звалося Солов’їний Куток.
До цього заповідного
закутка ми й подорожували. Навесні береги його були невпізнанними. Про озеро
нагадувало тільки коло напівзатоплених верб, що пускали у прибулу воду густі й
руді, схожі на бороди, корені. Улітку ж повінь угамувалася й озеро ставало
тихим притулком рибальських човнів, білого латаття й риб’ячої мільги, що
незліченними табунцями втікала до Дніпра по вузенькому обмілілому рівчаку. А
над волохатими від висохлого коріння хащами верболозу, повними комариного
дзижчання й пищання улоговинами й заплавними травами височів піщаний горбочок,
де й стояла мазана глиною і вапном лісникова сторожка.
На Заріччі було що
оглянути. Вербові й тополеві гаї, поміж ними луки й заплавні озера. Такий і
Солов’їний Куток. Вода тут завжди прозора, в ній можна вгледіти зграї пліток,
окунів і навіть зеленкувату щуку, яка застигла в засідці під навислим вербовим
кущем. Нерухома озерна вода залишається чистою, наче у струмочку (А.
Топачевський).
Ø Уявити себе присутнім на Заріччі. Які
почуття вас переповнюють? Що, на вашу думку, мав на меті автор, описуючи
Солов’їний куток? Аргументувати відповідь.
Прочитайте виразно текст
Запишіть голосове повідомлення ( 1 -2 хвилини)
та надішліть мені.
Підготуйтеся до
контрольної роботи за темою « Сполучник»
Коментарі
Дописати коментар